KOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRAŽINIMAS
2. Elektroniniame laiške nurodykite užsakymo numerį; prekių, kurias norite gražinti ar pakeisti sąrašą; prekių į kurias norite pakeisti sąrašą (jeigu keičiate); banko sąskaitos, į kurią pageidaujate atgauti sumokėtus pinigus, numerį.
3. Gavę elektroninį laišką su jumis susisieksime per 1-2 darbo dienas. Prekes gražinti prašome tik po to, kai su jumis susisieksime ir gavus mūsų patvirtinimą.
4. Už prekės gražinimą atsakingas Pirkėjas.
5. Kokybiškų prekių įsigytų zaliauodegis.lt eleltroninėje parduotuvėje gražinimui pagal galiojančius teisės aktus (LR Civilinį kodeksą ir Mažmeninės prekybos taiykles) taikoma išimtis dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
6. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje ir nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos.
7. Norėdami grąžinti kokybišką prekę, turite ją tinkamos būklės pristatyti pardavėjui.
8. Jeigu Jūs per klaidą gavote ne tą prekę, kurią užsakėte, už prekės gražinimą atsakingas Pardavėjas.
9. Jeigu grąžinama prekė ar jos pakuotė turi pažeidimų, dėl kurių prekės nebėra galimybės parduoti už tokią pat pirkimo kainą, tokia prekė gali būti grąžinama tik bendru sutarimu su pardavėju.
NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRAŽINIMAS
1.
El. paštu [email protected]
informuokite mus apie pageidavimą pakeisti
ar gražinti nekokybišką
prekę.
2.
Elektroniniame laiške nurodykite užsakymo numerį; prekių, kurias
ketinate gražinti
ar pakeisti sąrašą; prekių į kurias
norite pakeisti sąrašą (jeigu keičiate);
banko sąskaitos, į kurią pageidaujate atgauti sumokėtus pinigus,
numerį.
3.
Gavę elektroninį laišką su jumis susisieksime per 1-2 darbo
dienas. Prekes gražinti prašome tik po to, kai su jumis
susisieksime ir gavus mūsų patvirtinimą.
4.
Už prekės gražinimą atsakingas Pardavėjas.
5.
Grąžinamos prekės netinkama kokybė turi būti nulemta gamintojo
ir nesusijusi su gavėjo veiksmais (pavyzdžiui, netyčiniu prekės
sugadinimu).
Jei turite bet kokių
klausimų, susijusių su prekių gražinimu ar
keitimu, susisiekite su mumis elektroniniu paštu
[email protected]
arba telefonu +370 693 85388.
Jeigu jūsų
zaliauodegis.lt e-parduotuvėje įsigyta prekė buvo nekokybiška,
galite pakeisti ją į kokybišką arba ją
gražinti ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Ketindami
gražinti ar pakeisti nekokybišką prekę:
Mums
svarbi klientų nuomonė, todėl visus iškilusius klausimus ir
problemas stengiamės išspręsti geranoriškai.