KOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRAŽINIMAS 

Per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos, zaliauodegis.lt e-parduotuvėje įsigytas kokybiškas prekes galite gražinti ar pakeisti nenurodydami priežasties, tačiau tokiu atevju patys turėsite apmokėti prekės grąžinimo išlaidas. Jei norite gražinti arba pakeisti prekes:
1. El. paštu [email protected] informuokite mus apie pageidavimą pakeisti ar gražinti prekę.
2. Elektroniniame laiške nurodykite užsakymo numerį; prekių, kurias norite gražinti ar pakeisti sąrašą; prekių į kurias norite pakeisti sąrašą (jeigu keičiate); banko sąskaitos, į kurią pageidaujate atgauti sumokėtus pinigus, numerį.
3. Gavę elektroninį laišką su jumis susisieksime per 1-2 darbo dienas. Prekes gražinti prašome tik po to, kai su jumis susisieksime ir gavus mūsų patvirtinimą.
4. Už prekės gražinimą atsakingas Pirkėjas.
5. Kokybiškų prekių įsigytų zaliauodegis.lt eleltroninėje parduotuvėje gražinimui pagal galiojančius teisės aktus (LR Civilinį kodeksą ir Mažmeninės prekybos taiykles) taikoma išimtis dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
6. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje ir nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos.
7. Norėdami grąžinti kokybišką prekę, turite ją tinkamos būklės pristatyti pardavėjui.
8. Jeigu Jūs per klaidą gavote ne tą prekę, kurią užsakėte, už prekės gražinimą atsakingas Pardavėjas.
9. Jeigu grąžinama prekė ar jos pakuotė turi pažeidimų, dėl kurių prekės nebėra galimybės parduoti už tokią pat pirkimo kainą, tokia prekė gali būti grąžinama tik bendru sutarimu su pardavėju.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRAŽINIMAS

1. El. paštu [email protected] informuokite mus apie pageidavimą pakeisti ar gražinti nekokybišką prekę.
2. Elektroniniame laiške nurodykite užsakymo numerį; prekių, kurias ketinate gražinti ar pakeisti sąrašą; prekių į kurias norite pakeisti sąrašą (jeigu keičiate); banko sąskaitos, į kurią pageidaujate atgauti sumokėtus pinigus, numerį.
3. Gavę elektroninį laišką su jumis susisieksime per 1-2 darbo dienas. Prekes gražinti prašome tik po to, kai su jumis susisieksime ir gavus mūsų patvirtinimą.
4. Už prekės gražinimą atsakingas Pardavėjas.
5. Grąžinamos prekės netinkama kokybė turi būti nulemta gamintojo ir nesusijusi su gavėjo veiksmais (pavyzdžiui, netyčiniu prekės sugadinimu).

Jei turite bet kokių klausimų, susijusių su prekių gražinimu ar keitimu, susisiekite su mumis elektroniniu paštu [email protected] arba telefonu +370 693 85388.
Jeigu jūsų zaliauodegis.lt e-parduotuvėje įsigyta prekė buvo nekokybiška, galite pakeisti ją į kokybišką arba ją gražinti ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Ketindami gražinti ar pakeisti nekokybišką prekę:
Mums svarbi klientų nuomonė, todėl visus iškilusius klausimus ir problemas stengiamės išspręsti geranoriškai.

Krepšelis

Krepšelis tuščias.